כיום אין חברה גדולה או ארגון מקצועי שיכול להתקיים ללא מערכות תקשורת ומחשבים, כך שלמעשה הצלחת העסק או החברה תלויה במידה לא מבוטלת באופן ניהול התקשורת בעסק – אינטרנט, טלפוניה, מחשבים, תשתיות תקשורת וכדומה.
חדרי המחשבים שפעם נוהלו מתוך הבניין בו שוכנת החברה ותוחזקו על-ידי עובדי החברה אינם עוד ואותם מחליפות חברות חיצוניות שמתחזקות את תשתיות התקשורת של החברה בשליטה מרחוק במשך כל שעות היממה. החברה מצידה מרוויחה מכך את החיסכון הכלכלי שבדבר – את עודף המקום שאכלסו חדרי המחשבים, את כוח האדם שתפעל ותחזק אותם ואת היתרונות שמציעות חברות העוסקות בפתרונות תקשורת נוסח IP Telephony. תפקידן של תשתיות התקשורת המתקדמות ומרכזיות ה-IP Telephony הוא לקצר זמנים וליעל את העברת המידע בין הלקוח לחברה, בין נציגי החברה ובין נציגי החברה לממונים עליהם ובכך לשמור על יעילות עבודה ומקצועיות גבוהה תוך חיסכון בכסף ובמשאבים יקרים שפעם היו בלתי נמנעים.
אם בעבר חברה שהייתה עוסקת בפעילות מחוץ לארץ הייתה נאלצת להטיס את אנשי החברה על מנת שיפגשו פנים אל פנים ויקיימו פגישה מקצועית, היום אפשר לחסוך את הנסיעות ואת הזמן הזה באמצעות שיחות וידאו ותקשורת אמינה יותר ומאובטחת דרך הרשת. דבר נוסף שמעניקה ה-IP Telephony הוא אבטחת מידע. היא מאפשרת להקליט שיחות, לשמור על חיסיון פרטי לקוחות החברה בפני הציבור שלא יעשה בהם שימוש לרעה ולשמור על פרטי החברה עצמה ועל המידע המסחרי שלה מפני העברה והפצה שלו לחברות מתחרות.
במקביל לתשתיות התקשורת ומרכזיות פנסוניק המתקדמות צריכה החברה לדאוג למקום בו יאוחסן כל המידע שברשותה, מעין ארכיון וירטואלי לגיבוי כל המידע שמערכת מכירה ויודעת, עליה לשמור על המידע הזה ולגבות אותו במקום אחד השייך לרוב לגוף חיצוני, כמו אלה של תשתיות התקשורת, ומציע גיבוי מלא ומתעדכן של כל המידע שברשות החברה ואבטחתו מפני נזקים וגניבות. משמעות הדבר גדולה משחושבים מכיוון שככל שחברה מתנהלת במינימום נזקים ותקלות בתקשורת הסדירה כך היא אמינה יותר בעיניי לקוחותיה ועובדה זו הפכה בימינו הכרחית להצלחתה של חברה.
חברה אשר מעוניינת בפתרונות תקשורת איכותיים שיקלו על הארגון בכל הקשור לפגישות ועידה, טלפוניה ומחשוב יעיל, תדאג לרשתות מחשבים אמינות, מרכזיות משוכללות וכמובן תקשורת אלחוטית אמינה.